Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010




Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,
Ονομάζομαι Σταυρούλα (Βούλα) Μυστριώτη – Γραμματικόγιαννη. Γεννήθηκα και κατοικώ στα Ψαχνά. Είμαι απόφοιτη Λυκείου και ασκώ το απαιτητικό επάγγελμα του αγρότη. Είμαι χήρα του αστυνομικού Κων/νου Γραμματικόγιαννη, ο οποίος είχε διατελέσει αντιδήμαρχος την τετραετία 1998-2002. Έχω δύο παιδιά, τον Αποστόλη Μόνιμο Αξιωματικό του Στρατού και τον Γιώργο επαγγελματία Σεφ.
Εκλέγομαι σαν Δημοτική Σύμβουλος από το 2002 με τον συνδυασμό του απερχόμενου Δημάρχου Μεσσαπίων Α. Μπαζώτη. Διετέλεσα Αντιδήμαρχος πολιτιστικών, Αντιπρόεδρος της ΔΕΠΑΜ, πρόεδρος σε σχολική επιτροπή, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Ψαχνών, Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου και Πρόεδρος της ΔΗ.ΚΕ.ΜΕ.
Όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησα, με όλες μου τις δυνάμεις, να είμαι κοντά στους συμπολίτες μου, να ακούω τα προβλήματα τους και να βοηθάω στη λύση τους.
Για άλλη μια φορά σας ζητώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας.
Δεσμεύομαι να υπηρετήσω τον νέο διευρυμένο δήμο μας, με την συνέπεια και την αφοσίωση που με διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια. Μαζί θα προσπαθήσουμε να βελτιστοποιήσουμε τις λύσεις και να ανταπεξέλθουμε στις νέες προκλήσεις.
Ως μέλος του συνδυασμού Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Διρφύων Μεσσαπίων με υποψήφιο Δήμαρχο το Θανάση Καλαβρή υπόσχομαι ότι θα εργαστώ για έναν δήμο με ανθρώπινο πρόσωπο , έναν Δήμο για Όλους .
Με εκτίμηση
Σταυρούλα (Βούλα) Μυστριώτη – Γραμματικόγιαννη
Τηλ. 6947- 842948
e-mail: sgrammatikogianni@yahoo.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

tv messapia

Watch live streaming video from tvmessapia at livestream.com