Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικη εορτή από την έκφραση αφιερωμένη στον Εθελοντισμό και την Ιωάννα την Τσάκαλου

Εχθές το απόγευμα στο Πνευματικό Κέντρο του Αγίου Νικολάου Ψαχνών πραγματοποιήθηκε Χριστουγεννιάτικη εορτή από το σύλλογο Γυναικών η "Έκφραση" αφιερωμένη στον εθελοντισμό και στην Ιωάννα την Τσάκαλου, η οποία βρίσκεται καθηλωμένη σε καροτσάκι και όπως ανέφερ και η ίδια, σε συνάντηση που είχαμε μαζί της το μόνο που θέλει είναι να βρεθούν γιατροί και να γίνει καλά.
Στην εκδήλωση αυτή παρευρίσκονταν η μικρή Ιωάννα , όπου ήταν και αφιερωμένη η εορτή, οι ομιλητές της βραδιάς κ.κ. Ραπτάκης Σπύρος πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντικών Δυνάμεων Δασοπροστασίας και Διάσωσης Ψαχνών, Καψούλης Δημήτρης Περιφερειακός Έφορος Προσκόπων Ευβοίας και η κα Δήμητρα Βασιλειάδου Αρχηγοδιασώστρια του Σώματος Σαμαρειτών-Διασωστών-Ναυαγοσωστών Χαλκίδας. Επίσης παρευρίσκονταν ο Δήμοτικός Σύμβουλος και αρχηγός της νέας αντιπολίτευσης κος Γιώργος Ψαθάς, η Δημοτική Σύμβουλος κα Ευαγγελία Μίταλα-Τζεράνη και πλήθος κόσμου.

Η εορτή άνοιξε με χαιρετισμούς της προέδρου του συλλόγου γυναικών κας Ελένης Κηρύκου και ακολούθησε η ομιλία του πρώτου ομιλητή κου Σπύρου Ραπτάκη. Ο κος Ραπτάκης άρχισε την ομιλία του με τα λόγια ενός Αγιορείτη μοναχού του 1100μ.Χ ο οποίος έλεγε: "Όταν ήμουν νεαρός ήθελα να αλλάξω τον κόσμο. Είπα ότι είναι δύσκολο να τον αλάξω και για αυτό επικεντρώθηκα στη χώρα μου, είδα ότι είναι δύσκολο και είπα να αλλάξω την πόλη μου, είδα ότι είναι δύσκολο και είπα να αλλάξω την οικογένειά μου, είδα ότι είναι δύσκολο και τώρα που είμαι γέρος είπα να αλλάξω τον εαυτό μου. Εάν είχα αλλάξει νωρίτερα τον εαυτό μου θα είχα επιδράσει στην οικογένειά μου. Και εγώ μαζί με αυτή στην περιοχή μου και μαζί με αυτή στη χώρα μου και ίσως όλοι μαζί στον κόσμο".
Μετα ο κος Ραπτάκης αναφέρθηκε στην ιστορία του συλλόγου των Εθελοντών Δασοπυροσβεστών στη Μεσσαπία από το 1995 έως σήμερα. Μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο σύλλογος μέχρι να αποκτήσει το πρώτο πυροσβεστικό όχημα και για την απόκτηση του πρώτου ασθενοφόρου. Επίσης αναφέρθηκε στην προσφορά του συλλόγου τόσο στην περιοχή μας και πέρα από αυτή.
Κατόπιν στηρίχτηκε στην εθελοντική προσφορά η οποία σήμερα την εποχή που διανύουμε μπορεί να δώσει λύσεις. Είναι αυτή που μπορεί να δώσει σε μια περίοδο "ισχνών αγελαγελάδων" όπως η σημερινή να δώσει ελπίδα για το μέλλον.
Δεύτερος ομιλητής ήταν ο κος Δημήτρης Καψούλης ο οποίος αναφέρθηκε στην ιστορία του προσκοπισμού από το 1907 έτος ιδρύσεως του από έναν Άγγλο αξιωματικό μέχρι σήμερα. Αναφέρθηκε στην ίδρυση του Ελληνικού προσκοπισμού το 1910 από τον καθηγητή Αθανάσιο Λευκαδίτη και έκανε αναφορές μέχρι και το 1950. Επίσης αναφέρθηκε στην προσφορά του 1ου Συστήματος Προσκόπων Μεσσαπίων που επανιδρύθηκε πριν λίγα χρόνια μετά τους μεγάλους σεισμούς που υπήρχαν στην περιοχή.
Τελευταία ομιλήτρια ήταν η κα Δήμητρα Βασιλειάδου Αρχηγο-Διασώστρια του σώματος Σαμαρειτών-Διασωστών-Ναυαγωσωστών Χαλκίδας η οποία στηρίχτηκε στο τι είναι Εθελοντής, ποιά η προσφορά του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και ποιά η κατάσταση του Εθελοντισμού στην Ελλάδα.
Μετά τους ομιλητές ακολούθησαν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από την χορωδία του συλλόγου γυναικώντον οποία διηύθυνε η κα Αγγελική Χονδρού και αναγνώσματα από την κα Κυριακή Θεοδωρίδου, την κα Αγγελική Καραμούζη και τον κο Σπύρο Ραπτάκη.
Μετά την εορτή ακολούθησε μπουφέ στην κα΄τω αίθουσα του Πνευματικού όπου υπήρχε και Bazaar όπου τα έσοδα θα πάνε στην μικρή Ιωάννα Τσάκαλου.



 evia-logos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

tv messapia

Watch live streaming video from tvmessapia at livestream.com