Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Ιωάννας Κιαπέκου-Ζέρβα

Εγώ η Ιωάννα Κων/νου Κιαπέκου Ζέρβα ανακοινώνω δημόσια ότι αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση του υποψήφιου δημάρχου κ. Αθανασίου Καλαβρή για τη συμμετοχή μου ω ς υποψήφιας δημοτικής συμβούλου στο συνδυασμό  <ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΡΦΥΩΝ-ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ>

Αγαπητοί συνδημότες,
Ασκώντας εδώ και δεκαέξι χρόνια το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, έχω το μοναδικό προνόμιο να έρχομαι καθημερινά σε επαφή με τη νεολαία μας, να αφουγκράζομαι τις ανησυχίες της για το μέλλον, τα οράματά της, να συναισθάνομαι τους πόθους,  τις λαχτάρες, τις χαρές και τις λύπες της.
Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια τα παιδιά μας εισπράττουν συνεχώς απογοητεύσεις και υπεύθυνοι είμαστε εμείς , γιατί δε φροντίζουμε να τους εξασφαλίσουμε τις προσφορότερες συνθήκες για το μέλλον τους. Αρκούμαστε στην ηθικολογία και τη μεγαλοστομία, ενώ οι πράξεις μας διαψεύδουν τα λόγια μας. Καταλογίζουμε στους νέους μας ευθύνες για τη ραθυμία τους, ενώ είμαστε εμείς που τους στερούμε το δικαίωμα στο όνειρο.
Νιώθοντας την ανάγκη να μπορώ να κοιτάζω τους μαθητές μου στα μάτια, να μην περιορίζομαι πλέον μόνο στα λόγια, αποφάσισα συνειδητά να αγωνιστώ στο πλευρό όσων οραματίζονται ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας και τα παιδιά μας.
Πεποίθησή μου είναι πως, αν δεν νοικοκυρέψουμε το σπίτι μας, δε θα νοικοκυρέψουμε την πατρίδα μας ∙ αν δεν αγαπήσουμε το σπίτι μας, δε θα αγαπήσουμε την πατρίδα μας • αν δε σεβαστούμε τον εαυτό μας, δε θα σεβαστούμε το συνάνθρωπό μας. Σπίτι μας είναι ο τόπος μας και εμείς είμαστε η ψυχή αυτού του τόπου. Τα παιδιά μας είναι το μέλλον και έχουμε αμετάθετο χρέος να μην το υπονομεύουμε.
Με αδιαμφισβήτητη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του κ. Καλαβρή, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, με όραμα για ένα καλύτερο μέλλον δεσμεύομαι απέναντι στους μαθητές μου, στους γονείς που εδώ και δεκαέξι χρόνια μου εμπιστεύεστε το μέλλον των παιδιών σας, και απέναντι σε όλους τους συνδημότες μου ότι θα αγωνιστώ υπηρετώντας απαρέγκλιτα τις παραπάνω αρχές.
Εν κατακλείδι, επιθυμώ να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον κ. Καλαβρή, γιατί προσφέρει την ευκαιρία σε αξιόλογους, με οράματα και ιδανικά ανθρώπους να αγωνιστούν  με ήθος και συνέπεια για την ευημερία του τόπου μας.
Με τιμή
Ιωάννα Κιαπέκου Ζέρβα
Έχει γραφτεί από messapia-news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

tv messapia

Watch live streaming video from tvmessapia at livestream.com