Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Αντιδράσεις από την πλευρά Καλαβρή

Η ομιλία του κου Μπουροδήμου έφερε αντιδράσεις και απ' την πλευρά Καλαβρή ο οποίος ερωτώμενος είπε:
"Τα έργα τα οποία διαφημίζονται ως προϊόν μελετών και δικής του έμπνευσης έχουν την υπογρα΄φη μου και την υπογραφή του κου νομάρχη όσο και του Νομαρχιακού Συμβουλίου. Ειδικότερα για το κέντρο Υγείας Ψαχνών εγώ ήμουν αρμόδιος, εκείνη την περίοδο, αντινομάρχης υποστήριξα την παραμονή του και έχω εισηγηθεί την πλήρη αναβάθμισή του.
Στα πραγματικά έργα του Δήμου Διρφύων δεν έχει ο κάθε δημότης παρά να επισκεφθεί τα τοπικά διαμερίσματά του για να δει την εγκατάλειψη και την τριτοκοσμική κατάστασή τους. Τις ελλείψεις σε υπηρεσίες και υποδομές που έφεραν έως και φυσικές καταστροφές μεγάλου κόστους!

Σε ότι αφορά την εμπειρία και όλους αυτούς τους μύθους, τουλάχιστον σε εμένα κανείς δεν μπορεί να προσάψει κάτι. Οι θέσεις που έχω αναλάβει όλα αυτά τα χρόνια"φωνάζουν" από μόνες τους. Εγώ σεμνά καλώ όμως τους πολίτες να ψηφίσουν τον συνδυασμό μας για να δουν διοίκηση με ανθρώπινο πρόσωπο, χωρίς κορώνες και εγωκεντρισμούς, και ανάπτυξη ουσιαστική. Εγώ δεν ακυρώνω το έργο κανενός αντιθέτως κρατώ τα θετικά και χρήσιμα και πάνω σ' αυτά θα χτίσω έναν δήμο πρότυπο συνεργαζόμενος και με τους ανθυποψηφίους μου."
Τέλος πρόσθεσε ότι "οι κακοί πολιτικοί εκλέγονται από καλούς ανθρώπους που δεν πάνε στην κάλπη" για αυτό ζήτησε την ενεργή συμμετοχή όλων των πολιτών σ' αυτές τις δημοτικές εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

tv messapia

Watch live streaming video from tvmessapia at livestream.com