Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Τα καμπανάκια

Πάει ένας άντρας να εξομολογηθεί, ο οποίος είχε κουδουνάκια δεμένα στα πόδια.
  Παραξενεμένος ο παπάς τον ρωτάει:
- Τέκνον μου, γιατί φοράς κουδουνάκια στα πόδια;
- Να σας πω πάτερ. Τα φοράω για να με ακούν τα μυρμηγκάκια και να φεύγουν,
  για να μην τα πατήσω και τα σκοτώσω.
- Μα εσύ τέκνον μου,είσαι πολύ καλός άνθρωπος, γιατί ήρθες να εξομολογηθείς;
- Πάτερ μου, έχω αμαρτίες.Εχθές ήρθε η ανηψιά μου στο σπίτι
  και όπως κουβεντιάζαμε μου έκανε μία πίπ@.
- Αυτό είναι αμαρτία τέκνον μου, αλλά τα καμπανάκια δείχνουν
  ότι έχεις πολύ καλή ψυχή και γι αυτό είσαι συγχωρεμένος.
- Δεν τέλειωσα πάτερ. Πριν από δυο βδομάδες ήρθε ο ανηψιός μου σπίτι
  και όπως μιλούσαμε τον έβαλα κάτω και του άλλαξα τα φώτα.
- Αυτό είναι μεγάλη αμαρτία τέκνον μου, αλλά τα καμπανάκια σε σώζουνε. Συγχωρείσαι.
- Πάτερ, δεν τελείωσα ακόμα. Πριν ένα μήνα ήρθε στο σπίτι η νύφη μου και πάνω
  στην κουβέντα της έγλειψα το μ@υνί. Νευριασμένος πετάγεται πάνω ο παπάς και του λέει:
- Αντε ρε, χριστιανέ μου... Βγάλε τα κουδουνάκια από τα πόδια σου
και βάλτα στα @ρχίδια σου να σε ακούει ο κόσμος και να φεύγει !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

tv messapia

Watch live streaming video from tvmessapia at livestream.com